Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

07 October 2010

Puteri-puteri Kesayangan Saya...

- Kakak -

- Adik -

Seperti yang tuan/puan sedia maklum, gambar kanak2 di atas adalah gambar anak2 dara kesayangan saya. Hehehe...Si kakak bernama Nur Ayrissa & si adik pula bernama Nur Asyfa. Semalam 6-10-2010 genaplah umur si kakak 2 tahun 8 bulan. Dan hari ni pula 7-10-2010 genaplah umur adik 4 bulan. Haiihh...kadang tu cam tak sangka pulak saya sudahpun mempunyai 2 org cahayamata. Begitu pantas masa berlalu. Seakan baru semalam saya sedang bersuka lagha dgn teman2. Hahaha......!!!!

Sebenarnya saya saje jer suka2 buat entry ni. Kan sekarang mood saya kembali aktif utk berblog. Tapi saya x kesah kalo xder org pon baca blog saya ni. Saya pon x kesah kalo ade org nak ckp saya syok sendiri. Lantaklah...yg penting blog ni lah tempat saya bercerita kisah suka dan duka kehidupan saya. Mana tahu bila saya sudah tiada nnt, anak2 dapat membaca nukilan yg tinggalkan oleh mama dia. Saya bukanlah org berharta utk tinggalkan kekayaan yg berlimpah ruah kpd anak2. Cukuplah coretan kosong ini menjadi pedoman dan kenangan buat mereka. Huhu...InsyaAllah!

Seperti juga harapan ibu2 lain di dunia ini, saya sentiasa mendoakan agar anak2 saya menjadi anak2 yg solehah di dunia dan di akhirat. Semoga mereka juga menjadi anak2 yg berguna, cerdik pandai dan dapat membantu umat manusia di muka bumi ini. Tiada apa yg paling bernilai saat ini melainkan kedua-dua anugerah dari Allah ini kepada saya. Doa saya agar mereka sentiasa dilindungi dan diberkati oleh Allah selalu. Amin.....

Oklah, sebelum berpisah, meh sini kita main teka teki teka tekuk. Anda perhatikan gambar di bawah, di mana satu kah kakak dan di mana satu kah adik? Sapa betul sapa bg dia 10 markah. Kui3............Layannnnnnnnzz!

- My double 'A' -




5 comments:

Diana Din said...

Asyfa yg pakai sarung tangan dan montel... Ayrissa yg comel kecik molek... hehe... x sangka kan kita dah ada 2 org anak... mokcik koya mudo... haha

Ada Dalina said...

hahahahaaa....
i muda lg u..br sweet 17...ahaksss!

r33n adnan said...

adik kiri
kakak kanan..
yey..!

ummiaqeef said...

mustila kiri adik..kanan kakak....adik garang skit la...hehehe..

Ada Dalina said...

hahaha...betul....
semua org dpt 10 markah.. :P