Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

17 July 2008

My Workspace...

- old fesyen opis...-

Dalam entry dolu2 aku ader citer pasal workspace aku yg bersepah kan? So, aku nak view sket kat sini workspace aku utk tatapan umum. Tu pon aku x view rupa yg sebenaunya tau?Sbb x sanggup aku nak tunjukkan. Huhu...Nih pon kira aku dah kemas sket2 meja aku nih. Tuh br atas meja, korang x tgk bwh meja lagikkk...Penuh ngan dokumen2 apa ntah. Nak shred, ntah bila ader masanya. Ermmm..walau di mana pon aku berada, Cantik atau buruk pon tempat kerja aku, aku tetap bersyukur atas rezki yg Allah bg nih. Alhamdulillah....Korang jgn kutuk lak buruknya tmpat kejer Ada neh.. tau???Huhu...(miss Putrajaya damn much...uuwwwaaaa :(( )

7 comments:

Nurmala Mazlan said...

lerr...
ok la tu.. tak de buruk la..

zino said...

mem datang tempat zino dia geleng kepala.. hehe

Ada Ayrissa said...

nurmala mazlan : iskkk...itu x close up lagik...kalo view jauh sket mesti buruk gilerrr...sajer jer amik gmbar muat2 jer..huhu

zino : heheheh..sama la ngan bos kiter bro...malu jerk, dah la bos laki..smpai dia lak ajar camner nak sususn camner nak kemas..huhu

Baby Tiger said...

huhuu ala lek la ada
tempat aku pun sepah2
cuma yng bestnyer, aku tak pakai cubicle, ada bili sendirik..
hehehehehe

p.s jgn jeles, siap ada sofa kecik utk aku lelap kejap..(tp slalunya adie yg lelap situ, kau pun tau, aku tak pandai tido siang!!)

Ada Ayrissa said...

baby tiger : huhu....tuhla pasal...tahu dah kau tuh...

haJa*darLingZ said...

uittt...kira kemas le tu...ko jgn xtau mampu skang atas meja klau bole xleh ada seketul ape pun..tpon tu nasib2 le...sialan kan,

Ada Ayrissa said...

ye ke ja?kalo xnak ader seketul bg la meja n rak beso sket kata kat diorg...eeee...