Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

29 August 2009

Candid Giveaway Contest :D


Erm, kesempatan yg ader aku akan buat blogwalking ke blog kwn2. Dan bila terjah blog kak zieha aku terjumpa contest ini. Cam menariks sajork. So, aku pon amik keputusan utk joing skali. Hehehe...T&C contest ini bolehlah dapatkan di sini yer? So, layannnnnnnnzzzz.....



Hahaha...nak tergelak sorang aku tgk gambo kat atas tu. Gilosssss kecut perut beb! Aku rasa abis terburai isi perut aku main menda alah space shot tu. Sebenornya aku ni gayat kalo korang nak tau. Ntah camner, hari tu dtg keberanian utk main space shot tu. Okey, aku bgtau sket info pasal space shot ni ek? Space shot ni ketinggian dia 185 kaki dgn kelajuan 67km/jam dan permainan ini dtgnya dr. U.S!!!

Gambo candid itu telah dicapture oleh Kak Anim dr bawah. Masa tu geng2 opis kitorang bercuti ke Genting Highlands beberapa tahun yg lepas. Takper kan Kak Zieha kalo gambo ini agak lama sket??? Huhu....Kenangan naik space shot ni mmg aku xkan lupa sampai bila2. Sblm ni kalo p Genting, kompim aku xkan naik. Tp. hari tu aku nekad nak naik jugak!!! Rasanya gambo tu dah cukup candid dah tu sbb jelas kelihatan rupaku & rupa Nurul (opismate) yg berkerut menahan ketakutan & kekecutan. Hahaha!!! Ader chan menang ke? Huhu....

1 comment:

zieha said...

salam ada;

gayat yek...hehehe..ok k.zieha dah check all DONE..N GOODLUCK:)