Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

24 November 2008

PTK 1 - Part 1....

Huh, aku br selesai menjalani peperiksaan Penilaian Tahap Kecekapan atau lebih dikenali dgn nama PTK oleh org2 gomen. Adoi, jawapan dia mengelirukan sungguh. Dah la aku x study kan...hentam saja lah labuuuu....Kepada CUEPACS teroskan perjuangan utk menyahhhkan peperiksaan ini dlm sektor awam. Aku x sanggup nak baca buku yg tebalnyer mengalahkan kasut high heels 5 inci. Arrrgghhhh...otak dah berkarat, dah lama tinggalkan buku2 ilmiah ni. Huhu...Camno nak sambung digree nih? Oh NOOOOOOOOOOO!!!!!!! Kpd. JPA silalah menyemak jawapan aku itu...Kalo aku x dpt 3, kita jumpa lg thn dpt. Repeat paper....Huk huk huk....Dan kalo aku bernasib baik dpt 3 (cehhhsss berangannnn nak mammm), aku rehatkan otak dulu selama 1 thn pastu baru amik lg sekali nak dptkan 4. Hahahahhaha.....Tungguh jerlah resultnya yer? Adiosss amigosss.....

14 comments:

Zu Ismail said...

uihkz...xm...seram mendengor...

http://avanseria.blogspot.com

YaYaTt said...

huhu..pyhkan..nk exam nih.menyusahkan..klu comp kitaorg lain lak caranye..hmm..mcm2..wat sakit otak laks..

Nurmala Mazlan said...

erm...nak nek pangkat la tu..hehehe~~

adha said...

aku lom ambik pun.. da konfirm dr tahun lepas.. tp tgh peknen malas nk bukak buku....

Anonymous said...

harao2 sukses :D

Ada Dalina said...

cik zura : serammm..huhu..okes tw..nnt xchange link yaa..

yayatt: tahu xper..

nurmala : naik la sgt pangkatnye..huhu

adha : mmg malas gilerrr..dok cr ke anak jer laa..

lily lotus : TQ sis lily..

Misya Idris said...

aku dah dapat result ptk, satu tahap II, satu tahap III...

nampaknya kena mengulang la...

Amiha Ayu said...

best of luck babe..
susah gak keje gomen nih ek?

Ada Dalina said...

baby tiger : huahuahau.....jom sama2 lah kita mengulang utk sesi 1/2009..

ayu : susahhhh... :(

cik gemuks said...

ada
exam ptk kt mane?

Khas Lysha said...

mmg fobia la dgr exam nie.. tak suke tak suke tak suke.. kalo nak bagi naik gaji bagi jer lah kan. tak yah pekse pekse nie.. lemas!

Masviona said...

gud lak year adda...hope adda dpt 3...:)

Diana Din said...

Aku kali kedua amik baru dpt aras 3... hehehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
kak rose cukup x suka exam-exam ni, kecut perut rasanya bila nak masuk dewan