Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

05 January 2009

AZAM 2009...

Erm....biasalah, setiap kali menjelang thn baru, kita x abis2 menyimpan azam kan? Azam tu, azam ni...hehehe..dan ader gak azam thn lps yg lom langsaikan pon lg. Huhu....biasalah tu kan. Sbg manusia biasa, kita hanya mampu merancang, tetapi Allah yg tentukan semua tu. Apa yg penting, pasangkan segala azam dan niat tu utk kita perbaiki lg diri dan kehidupan kita ke arah yg lebih baik. Dan sempena menyambut tahun baru 2009 ini, aku pong xnak lepaskan peluang utk berazam. Cewahhh....dan antara azam2 aku utk thn ni ialah :
# Ingin menjd isteri, ibu & anak yg lebih solehah.
# Nak mengecapi hidup yg lebih selesa.
# Nak dtg kojer awal..hehehhe..sbb 2008 selalu merah..huhu
# Nak tuko kete..x kesah la 2nd hand ke 1st hand ke...yg penting beso sket & selesa.
# Nak lebih gigih cari 'duit lebih'...
# Nak jd lebih berdisplin dan RAJIN dlm segala hal...huhu
# Nak lebih berjimat..(huhu..payah nih)
# Nak tuko hp baru kalo leh yg ader 3G gak...hehehhe(camno nak berjimat nih :P)
# Nak create bed room utk Nur Ayrissa...dah beso nak biasakan dia tido sendiri...
# Nak kecikkan lg badan nih..tp xnak smpei kerempeng-peng...heheheh
# Erm....dan lain2 yg dirasakan perlu utk kebaikan aku, suami, anak dan keluarga...(byk sgt nak listkan kat sini...huhu)

6 comments:

Baby Tiger said...

nak biasakan anak tido sendiri..wah tak lama lagi dapat adik la tu!! heheheheh

Ada Ayrissa said...

woitt......
tggu kau dulu arrrr...pastu kita bersalin sama2 katil sebelah2..hahahha

nyonya*PIE said...

smoga impian dan arapan ko akn trlaksana...

Ada Ayrissa said...

TQ jaaa..

Khas Lysha said...

semoga apa yg dihajati akan dilaksanakan sebaik2nya ok.. all the best!..

YaYaTt said...

hepi nw year cik adda,makesure all ur dream come true too k..love u ma frenz..