Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

24 February 2009

Emosi Itu Datang Lagi...


Sungguh, aku x pernah ingin engkau hadir kembali
Bermain-main di dlm hatiku...
Datang dan pergi semahu hatimu...
Dan porak perandakan perasaanku...

Sungguh, aku makin lemah keranamu
Mohon agar aku diberikan kekuatan & ketahanan
Berharap segalanya pasti kembali aman...
Dan ketenangan akan berpihak kepadaku...

Sungguh, andai ini qadar & qada' yg telah ditetapkanNya
Apa lagi daya yg aku ada...
Berserah dan terus berserah...
Dan terus cuba bertahan selagi termampu...

Hanya Tuhan yg tahu.......

6 comments:

YaYaTt said...

Adda....
sape yg dtg blk nih..
xnk share ke ngn aku???
kamu nih..
anyway, kuatkan hati tabahkan diri tuk facing smua ni k..
*hadapi dgn senyuman semua yg terjadi biar terjadi...*cis kan dh start nyanyi nih..*

miz_ain said...

da...ko kenapa emo jer nih....ada aper2 ke????ke chenta hati lama datang balik????kuikuikui...sori ek...gurau jer...bakpo la wei.,,emo jer semenjak 2 menjak ni???

Ada Dalina said...

hahahah....
biarlah rahsiaa...

hehehe, xder apa2 la weh...
tgh period sbb tu emo sket kot...
wakakkaka...

Diana Din said...

Bukan semua yg menggembirakan hati kita, baik utk kita. Kekadang yg menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita, tak baik utk kita. Kekadang disitulah letaknya bahagia..."

Ada Dalina said...

huhu...sokong!!!

Khas Lysha said...

ngaper emo ni dik?.. salah makan ubat ker? he he he gurau je jgn marah yer..