Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

26 February 2009

Malam Yang Sepi...


Malam yang sepi
Terdampar aku sendiri
Meniti hari-hari sunyi
Tanpa kau menemani di sisi...

Malam yang sepi
Termenung aku sendiri
Menusuk jauh di sanubari
Aku kah yang dikau cari?

Malam yang sepi
Terkesima aku sendiri
Menerawang memikirkan hasrat diri
Adakah kau akan terus mencintai?

Malam yang sepi
Terkenang aku sendiri
Setiap detik-detik indah bersama disulami
Lalu semakin jauh menghilang pergi...

Malam yang sepi
Sungguh aku tak ingin lagi
Begini dan terus begini
Mengharung setiap perit yang dirasai....

Dan

Andai kau tahu betapa sepinya mlm ku
Kau pasti datang ke sini
Mencari...menemani..
Dan takkan berlalu pergi membiarkan ku sendiri....


P/s : Malam yg sepi, pi pi..Pak Mat jual topi, pi pi, Topi yang koyak, yak yak...Pak Mat jual tempoyak, yak yak.....Muahahaha..Sempat lg wat lawak ek? :- P

6 comments:

Diana Din said...

Sepi... sepi... dan sepi...Permata hati kau ada (ayriss)... Dialah yg membuat kehidupan kau tidak sesepi sebelum ini...Kesepian itu akan berlalu pergi... percayalah...

Khas Lysha said...

alahai lagu malam yg sepi pak mat jual topi tu nostalgia lah.. :D

ibh said...

Adda nape..2..3 menjak ni..layan jiwang jer..hee..hee..tapi syok gak layan jiwang ni sebenonyer..hii..hii

Ada Ayrissa said...

Diana Din : hehehhe...sepi tu kan indah... :-P

Khas Lysha : mmg nostalgia sungguh..

ibh : muahahha..kan kan? best gak sekali sekalo layan jiwang...

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

豚骨拉麵Tiger said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社