Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

11 June 2009

Melentur Buluh Biarlah Dari Rebung...

Fuh, hari Khamis yg agak memenattkan aku rasa. Huhu...setelah reda sikit kerja kat opis nih, aku nak rehatkan minda kejap dgn meng'update' apa yg ptt. Ermm...tiada apa yg paling menenangkan hati dari melihat keletah dan senyuman yg terukir di wajah permata hati tercinta. So, marilah kita relax2 kejap menengok aksi si kechik Ayrissa belajar menabung. Hehehe...sonok sgt dia bila dpt masukkan syiling dlm 'Mr. Frog' tuh. Baguskan menerapkan nilai2 cam gini kat budak2? Amalan menabung nih perlu dididik dan diasuh dari awl supaya bila beso nnt mereka reti menyimpan duit utk kemudahan masa depan. Jgn masa kecik2 jer rajin, bila beso nnt jadi boros & x berjimat-cermat (aku lah tuuu...) Huhu...InsyaAllah, amalan murni ini akan aku kekalkan utk melatih Ayrissa menabung. Asal nampak jer duit syiling aku suruh dia masukkan dlm tabung tu. Ermmm...mudah-mudahan Ayrissa kekalkan amalan sebegini sehingga beso nnt yer? Nnt bila dah penuh tabung tu, kita simpan dlm bank yer syg? Good gurl anak mama... ;) Xper, sikit-sikit, lama-lama jadi bukitttttttttt !!!


video

- Sila abaikan keadaan rumah aku yg bersepah & quality video yg teruk yer? -

P/s : Huhu, ptg ni ayah Ayrissa outstation ke KL. Ader exhibition kat KLCC. Mungkin 2-3 hari ayah Ayrissa di sana. Erm, gonna miss u ayah..........Huhu!