Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

15 June 2009

Rasa Rindu Yang Menusuk2... :(

Ya Allah,
Hilangkanlah dariku rasa rindu yg menusuk ini...
Bawalah rasa rindu ini terbang jauh dari diriku...
Tidak bermakna bila tiada rasa rindu ini, aku melupakan...
Sungguh, tidak sesaat pon aku melupakan...
Cuma, aku tak sanggup utk melalui rasa rindu yg t'lalu memeritkan ini...


Ya Allah,
Bawalah pergi jauh fikiranku dr terus melayang mengingati setiap detik itu...
Datangkan padaku sejumlah mana pun kesibukan tanpa aku memikirkan ia...
Aku cuba redha dan cuba utk tidak menitiskan walau setitik pun air mata ini,
Tp sememangnya aku tidak berdaya...
Aku tidak kuat utk menenangkan perasaanku...
Aku tidak tabah utk meredakan segala apa yg aku rasa...


Ya Allah,
Tenangkan hatiku sebagaimana aku mengharapkan ketenangan dia di sana...
Lapangkan fikiranku sebagaimana aku mengharapkan lapangnya dia di sana...
Tak mahu aku diuji dan diduga dgn rindu yg maha berat ini...
Aku t'lalu lemah utk melalui hari2ku bila rasa rindu ini bertandang...
Hanya pada-Mu aku mengharapkan segala kekuatan...

Amin...ya rabball a'laminnn...


:((

2 comments:

ainkhurun... said...

rdu moyang ayrissa kew? cool err k.ada..

mama danial said...

adda ribu opah ek...banyakkan berdoa semoga roh dier tenang...jgn sedih2 dik..