Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

18 June 2008

Windu Ayrissa...

- Ayrissa & her butterfly -

- Mengaco Ayrissa tido...nuehehhe -

Hehehe...mcm lah x jumpa beberapa hari ek. Baru pg td tinggalkan dia, tp rindu dihati ini x penah pudar...Ermm, "Ayriss, mama rindu sama kamu....tunggu mama blk yer syg?"
Hehehe..Ayrissa rambut tako'k..aku gunting tepi rambut dia kat area telinga tu. Dah asyik tergaru2 kat situ, aku gunting la...Oleh kerana aku nih t'lalu profesional, bertako'k lah rambut budak kecik tuh...Muahahaha..mak aku sikit punya belebel kat aku...gunting cam lelaki la apalah..Hehehhe...mmg kelako la muka dia. Nnt aku upload gmbo muka kelako dia tu. Sian anak mama..Nak sedapkan hati, Cik Abg Chomel ku ckp "Alaah...bukannya x tumbuh blk...asalkan dia selesa x rimas." Erm...iyolahhhhh....

5 comments:

suhaidamohaini said...

geramnyer tgk pipi ayriss 2.... rs nk cubit2 je...

mama ranggie said...

asal die selesa...hehehe..tiru ayat cik abg awak!

Ada Ayrissa said...

suhaidamohaini : mama dia slalu cubit2...ekekekkeke (su, apsal x leh bukak blog awk?)huhu

mama ranggie : tuhla...

starstar said...

comeynyeeee
geram saye.
:)

Ada Ayrissa said...

starstar ; TQVM.......