Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

25 January 2011

Kenapa saya rasa nak muntah? Oh, NOOO!!!


Errmmm...since semalam, kepala aku dah pening2. Menjelang mlm rasa sakit kepala tu makin menjadi. Badan pulak rasa seram sejuk cam nak demam. Tekak cam perit, rasa loya2 nak muntah pon ader. Haiiihhh....xmo lah demam2. Sian kalo jangkit kat anak2 dara aku nnt.

Hari ni, penin kepala tu dah beransur hilang. Tapii, rasa mual2 & loya ditekak x hilang2. Isskkk....xkannn lah saya rasa mcm ni kerana "itu"! Mustahillah....Huhu!

Bila tgk pc jer rasa berpinar2, bila tgk surat cam serabut jer. Iskkk...itu jugak simtom2 penyakit "itu" dulu!!! Iskkkk....x mungkin lah!!! Hahahaha...

Oklah, dah2 jgn nak mengarut yer Cik Puan Ada. Sila buangkan jauh2 andaian or jangkaan korang tu. Aku ok jer, cuma sbb stress kot dok ngadap pc buat minit mesyuarat la, rekod surat la....sbb tu lah rasa pening2 kepala. Kita dok ngadap sgt kan. Huhu....Rasa nak muntah tu mungkin sbb tekak ni sakit kot. Pastu cam pahit2 jer lidah nih. No mabuk2 okkkk....? Simtom2 biasa jer tu. Kui3....

Kalo nak tunggu simtom penyakit "itu", tunggulah 4-5 tahun lg yer? Nak rehat lama sket kali nih. Heheheh...Hahahahhah...Hohohoho!!! :P

8 comments:

IDAZS said...

4-5 tahun lagi? lama lagi tu.

banyakkan rehat yea :)
jangan stress-stress ajak suami pergi bercuti :)

yahoooo!

ainnoraini said...

salam ziarah...
lame sgt 4-5 thn tu...nnt bile anak2 dh besar malas la pulak nnt...

Ada Dalina said...

idazs,

tuhla...huhu..nak rehat lama sket! hehe..tiap2 thn ader je plan nk bercuti...thn ni x taula camner..

ainnoraini,

tq sudi singgah...huhu...kuota sikit jer tu cam nak rehat lama sket.. :D

aniz said...

cpt sihat yer kak =))

en_me said...

sonoknyer nk dpt baby kanns.. ihiks

Ada Dalina said...

aniz, huhu..tq dek!

en_me,

sonokkkkkk... :p

ummiaqeef said...

hahaha....jgn ckp, kalau dah rezeki x ke mana..ekekekeke...take enough rest dear!

zanariah zakaria said...

wat suspen jer kan...:)