Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

23 October 2008

PUTRAJAYA Yang Ku Rindui......

- Rindu-rinduan... -

June lepas aku telah datang ke sini bg. menghadiri Majlis Perpsisahan & Jasamu Dikenang MAMPU, JPM. Dan esok, aku akan kembali lg menjejakkan kaki ke bumi gemilang Putrajaya. Kali ini tujuan aku ke sana adalah utk menziarahi kenalan rapat dan sanak saudara. Sempena bln Syawal nih leh la g beraya terus yer x? Ayrissa nak collect duit raya laaa :-P Hehehehe...Pada masa yg sama jugak, nak bwk Ayrissa jejln kat sana. Hari tu masa bwk dia, dia kecik lg br 4 bln. Sekarang dah 8 bln dah beso sket. Syoklah bwk jejln kan. FYI, esok seluruh warga Pahang coti sempena Hari Keputeraan Ayahanda kami yg tercinta. Hepi besday ayahanda!!! Semoga panjang umo & sehat sejahtera sokmo. Ekekekekke....So, kami org Phg dpt cuti smpai Isnin dpn la sambut Deepavali terus. Syiokkk woooo....Oleh sbb itu lah, aku amik keputusan utk cuti2 Mesia ke KL, Putrajaya & Selangor...
Ermmm...x sabonyer rasa dihati beta. Rindu dihati bagai x dpt ditahan2 lg. Rindu yg selama ini dibendung bakal sampai ke kemuncaknya. Rinddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu serindu-rinduuuuunyaaa tau? Kpd kenalan ku di sana, nantikan kemunculanku. Hehehe...InsyaAllah, semoga segalanya selamat dan kita pasti bertemu. Inilah dia jawapan utk entry Rindu Bertandang Lagi kat bawah nuuu..Ahaksssssssss :-P
Dihati terasa rindu
Dijiwa terasa sayang
Setiap hari aku merindu
Buatkan aku jd gila bayang...(Muahahaha)
Haruskah? Hanya Tuhan yang tahu... :-P

8 comments:

lily lotus said...

slmt collect duit raya ayrissa :P

masviona said...

syoknye dpt cuti lama ye

YaYaTt said...

ha..kan betul aku teka..hehehe..
so, have a nice journey n have a gud vacation..tk cre..
kim slm kt memember kt sana ye...

Khas Lysha said...

collect iris jgn tak collect.. he he.. slamat bercuti..

Nurmala said...

hahahah..rupanyer rindu kat putrajaya ek

* ayu * said...

selamat jalan2 ayrissa & family!

zino said...

selamat bercuti dan berjumpa jejak bertapak semula hehe

Ada Ayrissa said...

tq semua...
nice trip smpai ayrissa kedemaman...