Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

21 October 2008

Rindu Bertandang Lagi....

Rindu bertandang lagi kekasih
Hatiku merintih keranamu
Kesunyian mencengkam
Lautan kenangan
Ajaibnya perasaan oh..oh..
Rindu membawa daku kekasih
Pada musim-musim bersamamu
Rasa kasih dan rindu
Yang tertanam buatmu
Di jambangan usiaku
Waktu memisahkan aku denganmu
Kemanisan bersatu dalam sebuah rindu
Kini saat indah menjadi sejarah
Dan musim pun berlalu bersama waktu
Kini bertemankan sebuah perasaan
Rasa kasih rasa rindu padamu
Rindu bertandang lagi di hati
Rindu menghampiri kala sendiri
Halaman hidupku yang kosong tak terisi
Sungguh lama dikau pergi
Ha..ha..ha
Ha..ha..oh Oh..
Rindu bertandang lagi!!! Tanpa sedar dlm kesibukan kerja rupanya aku telah meninggalkan dia selama berbulan2. Bilakah agaknya akan bertemu kembali? Rinduku ini x pernah padam. Rinduku jua akan kekal bersemadi disanubari. Segala kenangan berputar ligat di fikiran. Segala sejarah bermain riang di minda. Begitu indahnya kenangan...Keadaan memaksa kita utk berpisah. Keadaan juga menuntut pengorbanan yang tulus dari kita. Tetapi jgnlah kita menyesali..jauh sekali utk membenci kerana pengorbanan itu akan memberikan seribu kepuasan kpd kita. Walau selama mana pon kita terus merindu, bersabarlah...Kerana rindu itu akan pasti mekar mewangi dlm hati kita. Berjauhan x bermakna aku terus melupakan segalanya di sana. Berjauhan juga x bermakna aku memutuskan ikatan kemesraan di sana. Bagi ku berjauhan itu sgt indah sebenarnya. Berjauhan itu dpt mengeratkan ukhwah yg terjalin antara kita. Ukhwah itu indah...bertemu dan berpisah kerana Allah. Selama mana pon kita harus merindu, percayalah, andai Tuhan masih lagi mengizinkan, kita akan bertemu...
~ Aku, yang bercerita tentang rindu... ~

8 comments:

Nurmala said...

aduh kak!!!
syahdunya...
akak rindu sapa nih??

Ada Ayrissa said...

nurmala : hehe..tggu episod yg seterusnya yaaa.. :P

lily lotus said...

sapelah insan bertuah yg dirindui tu ;)

Khas Lysha said...

merindu rinduan ke yang,..

Ada Ayrissa said...

lily lotus : huahuahuaaa..biarlah rahsiaa.. :p

khas lysha : tgh sakit rindu nih khas... :P

YaYaTt said...

rindu nk blk putrajaya yek...hehehe..
tul x aku teka nih..muahaha..

Ada Ayrissa said...

pandai kamu yer cik yatt?hehehhe...ternyata memahamiku... :P

豚骨拉麵Tiger said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社