Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

30 December 2008

Corat-coret Di Penghujung Tahun...

Erm....Salam Awal Muharram semua kengkawanku. Diharapkan korang sentiasa berada dlm keadaan sihat wallafiat. Okeh, FYI, aku bercuti agak lama...Tp x lah sampai sakan sampai stret ke minggu ni yer x? Hahahha...Oleh kerana bercuti dan kebizian, blog pon dah naik sawang...So, hari ni bos xder, aku jer ader + malas nak buat kojer, aku pon melenjan la pc nih utk update segala cerita2 di penghujung Disember ini. So, check it out babeh :

- 20.12.2008 -
Aku, mama, Nur Ayrissa & adik2 bujang aku bertolak ke Kuala Lumpur utk bercuti(drive sndirik jer, Cik Abg Chomel g T'ganu). Sebenaunya nak bawak adik2 bujang ku tu jln2 sempena musim cuti sekolah, pastu kebetolan lak keesokkan harinya nak poi kenduri kawen kat Bentong, so dah alang2 sejalan kan, terus jer bercuti ke sana. Erm..aku bwk depa semua g Desa Water Park jer. Fuh, ramai org xyah nak ckp la...huhu. Dah nama cuti sekolah kan....segala jenis bangsa ader dlm kolam tu...Muhibbah sungguh. Ayrissa suka sgt main air...Mama dia pon sama opsss...Heheheh..dok main gelongsur air tuh. Syok wooooo wa ckp sama lu....Yehaaaa angrre2... !!! Selepas bergumbira di water park, kami bergegas pula ke Sentul utk ketemu sama baby Ammar. Yerlah, dah lama aku dop jupe ngan Cik Puan Nur Fardiana ni. Nak2 lak dia baru naik opis dr cuti bersalin hari tu, so lg la seronok aku nak jupe anak dia tu. Erm...cute gilerrr Ammar ni. Hensem cam ayah dia..Opsss....cam ibu dia pong ader gok. Comeyyy...Hehehhe...To Diey kwnku, terubat rindu aku w'pon kejap jupe mu.... Bila la pulok kita dpt jupe lg. Semoga mu hepi sokmo bersama Ammar & ayah Ammar..Huahuahuahua....Erm, pastu terplanning pulok dgn Kok Nina..jupe la terus. Mak Buyung tu dijangka bersalin pd Mac 2009 kalo x silap aku, semoga selamat la yer Kok Nina. Hehehe..berseri jer muka org peknen ni...Ahaksss...

- 21.12.2008 -
Kami bertolak dr Putrajaya ke Bentong lebih kuang jam 11.30am. Erm....Putrajaya - Bentong x jauh, dlm 1jam setengah jer dah leh sampai. Tujuan kami ke sana adalah untuk memenuhi undangan majlis perkahwinan Sis Ida kitaa...Alaa, entry pasal pertunangan dia hari tu ader kat sini. Erm, meriah sungguh majlisnya. Aku sampai pengantin tgh mkn beradab. Ayu sungguh kakak ku itu. Hehehehe....Oklah, Selamat Pengantin Baru lg sekali, semoga kekal bahagia selamanya. Amin..(huhu..cedih, sbb x sempat jmpa dgn geng2 dr JPM :( )
- 25.12.2008-
We wish u a merry christmas lalalalalalala.....Erm, sempena coti Hari Natal, kami sekeluarga pergi melibur ke Berjaya Megamall. Pusing2 ternampak lak Anakku punyer fair. So, apa lai, laju jer kaki aku nih menerjah masuk ke situ. Heheheh, rembat apa sajer yg berkenan di hati beta. Rembat punya rembat cecahla harga RM60++ kesemuanya. Dan dgn resit pembelian itu jugak melayakkan Ayriss utk menghadiri sesi fotografi secara percuma. Wah, ini sudah bagus....Apa lai, aku pon terus tuko kan baju baru yg dibeli tadik. Nak pakai baju yg pihak studio sediakan xmo la aku. Mahal kena + brp hengget lak entah..Pakai baju biasa jer Ayriss oiiii...janji leh amik gmbo yer dak? Huhu, punya la ramai org..kena Q, bila turn Ayriss alamak, dia buat muka pelik & berkerut dia tu laa. Adoiiii....smileeee la Ayriss woiiii...ssh betol nak suh dia sengih. Semua gmbo masam. Sabo jerlah aku..Nnt gambo dah siap aku publish ar kat sini. Lambat lg katanya. Huhu.....
Sekian, tamat sudah cerita.....

2 comments:

Khas Lysha said...

Salam maal hijrah and happy new year,.. semoga sentiasa ceria disamping family tercinta okeis,..

Ada Dalina said...

TQ kak khas... ;)