Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

30 December 2008

MAAF !!!

Hanya kemaafan yg layak ku pohon darimu. Mungkin tutur kata aku td telah menyentuh perasaan mu tp percayalah, jauh disudut hati ku bukan untuk menyakiti. Kesabaran aku semakin menipis tika itu. Dan akhirnya, aku mengeluarkan sedikit segala apa yg aku pendam selama ini. Bukan maksud utk menderhaka kpd mu..kerna ku sedar, tanpa mu siapalah aku....Salahkah aku jika aku ingin menegakkan benar dipihak ku? Salahku aku jika aku ingin memberi sedikit kesedaran terhadapmu? Salahkah aku jika segala ini berpunca dr mu? Setiap jasa dan pengorbanan mu tidak pernah aku lupakan. Dan jauh sekali untuk aku persiakan. Tp. segala rintihan perasaan ku, kau tak pernah peduli. Segala pengorbanan aku tidak pernah kau hargai. Aku tidak pernah mengharapkan segalanya tetapi sekurang2 kau berterima kasih lah dan lebih menghargai hati dan perasaan ku. Ya Allah, ampunlah dosa2ku....tenangkanlah hati dan jiwa ragaku ini. Amin Ya Rabbal A'allamin...

7 comments:

Baby Tiger said...

bila dilanda badai, jgn lupa Tuhan..

Diana Din said...

Pedih2... aku rs aku faham perasaan ko... Wanita mmg ditakdirkan untuk bersabar... Tp tahap kesabaran tu ada batasnya...

Khas Lysha said...

apa pon yg berlaku ada hikmahnya,. Allah sentiasa ada diwaktu senang dan susah.. bersabarlah

Ada Ayrissa said...

Huhu.....sib baik ader cik abg chomel disisiku...kalo x kpd siapalah ku mahu membawa diri..sob sob sob...

zino said...

buang yg keruh ambil yg jernih...

mulakan tahun baru dengan cerita baru kisah baru..

semuga keadaan kembali ceria...

prebetsabu said...

lautan mana yg tidak dilanda badai kan?

dan

air dicincang tidak akan putus...

dan jugak

berat mata memandang berat lagi bahu memikul..

Ada Ayrissa said...

zino : Harap 2009 lebih hangat dr biasa..hehehhe..

prebetsabu : wah...cam kena jer segala peribahasa tu....hahahha