Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

03 December 2008

Tukar BARU....

- Inilah dia pc lama ku...bye2 -

- Welcome my flate screen pc :)) -

Semalam aku dpt memo kata esok (hari ni) akan tiba pc baru dan bersiap sedia utk pemasangan. Wah....apa lg kan, begitu gumbira lah rasa dihatiku....Pc old fesyen aku telah selamat diserahkan kpd Unit IT utk tujuan pelupusan atau sebagainya. Sudah lama aku mengidamkan komputer flate screen ni. Setelah hampir 8 bln bekerja kat sini hari ni baru dpt yg baru. Kalo x kerana Bos aku beria mendesak Bhg. Pengurusan, ntah bila la aku dpt ek...Huhu..TQVM Bos!!! Kiranya kalo dulu aku lah antara mereka2 kat opis nih yg malang sbb masih menggunakan pc style lama. Tp. pd hari ni tidak lg. Katakan TAK NAK kpd pc monitor besar gedabakkkk...muahahahhah (eksennn..)Habis madu sepah dibuang ek.... :P So, dgn adanya pc baru nih diharapkan lebih bersemangatla aku bekerja & lebih semangat jugak utk aku melayari blog ni. Hehehehe....tp for da 1st time, aku agak pening kapla sket menggunakan pc baru nih. Cam lebor semacam jer aku tgk...Huhu.....Oklah geng, setelah sekian lama aku mendiamkan diri disebabkan bz, akhirnya hari nih dpt gak aku mengepost entry nih. Mungkin sbb kedatangan 'teman baru' ku ini membuatkan aku x sabau nak menceritakan kpd korang. InsyaAllah, nnt aku ronda2 melawat kawasan ke blog korang lak ek...Tunggu ketibaan aku tau? Cayang korang sbb setia melayari 'teratak buru' ku ini... (itupon kalo ader yg sudi la kan....) Semoga hari2 yg korang dilalui sentiasa berada dlm limpah rahmatNya. Amin....

7 comments:

Amiha Ayu said...

mesti la sudi..
siap rindu lagi kalau lama sangat diam..
jgn diam lelama tau..
penat sapu sawang.
huhuhhu..

Anonymous said...

pasnih kualiti kerja mesti tambah tip top! salam aidiladha...

Rashid said...

TAhniah.. ada teman baru. kirim salam ek. hehe.

haJa*darLingZ said...

opis baru aku ni lak blom smpai2 lg pc bru nye..lombap ehhh...

Ada Dalina said...

*ayu* : huhu..tuhla..nih pon dah berhabuk sket2 nih..

lily lotus : semangat membara..cewah..

Rashid: heheeh....teman tp mesra!

Haja Darlingz: tuhla,kena push sket derang nih jaa..

chik star said...

wah!
pc baru,
mesti laju
laju jerk tenet.
hihi.

YaYaTt said...

hemoi3x.. bukan main cik adda..huhuhu..ok la tu..semangat sket nk keje kan..hehe