Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

19 May 2009

Antara Sedih & Gembira...


Huhu...sian kat Iris lps ni. Bulan dpn xder sapa dah nak layan karenah Iris kat umah. Xder sapa dah nak teman Iris main, nak dokong Iris, nak jaga Iris waktu Wan nak buat kejer dll lah...Sbb Pak De yg selama ini menemani Iris kat umah dah nak p sambung belajo. Tinggallah Wan jer, pastu bila Pak Chu balik dr sekolah barulah Iris ader geng balik. Huhu... Alhamdulillah, Pak De dapat melanjutkan pelajaran dalam jurusan Diploma Pengajian Sukan di UiTM Jengka, Pahang. Sib baik dpt dekat jer. Pak De bleh la selalu balik Kontan jenguk Iris kan? Apa2 pon, Iris doakan semoga Pak De belajar dgn b'sungguh2, jaga diri elok2 dan semoga b'jaya m'genggam segulung diploma nnt. Jangan nakal2 tau? Gonna miss u Pak De..!!!Ummuuaahhh....


- Pak De (dlm circle) b'sama kengkawan sekolahnya... -

To Emy: 1st, congratulation.. & 2nd, TQ so much sbb tolong mama jaga Iris sepanjang Emy kat umah. Moga apa yg Emy citakan akan menjadi kenyataan. Sebagai hadiah sbb dpt masuk U and upah sbb tolong jaga Iris, nnt along hadiahkan kasut futsal adidas satu kat Emy. Huh, dah lunyai kasut futsal aku ko kerjaaaa yerrr??? Gggrrr...itulah padahnya kalo adik-beradik sama saiz. Milikmu, milikku juaaa...Korok mu. Huh!

- 1st pose Iris dgn Pak De. See, pandaikan Iris smileeeeeeeeee... -

8 comments:

Yan said...

rajin pakdenye layan iris yek..
samela ngan pak2 sedara Qis..

Diana Din said...

Tahniah pak de... huhu

Ada Ayrissa said...

Yan : Bolehlah nak diharap...huhu

Diana Din : Tq Kak Diey..ekekeke

@Z said...

ada, kak az ingat gambar 1st tu gambar nabil rajalawak masa sekolah dulu2.. kekekekeke

Ada Ayrissa said...

@z : wakakakka..cam muka bang bil ke adik kiter tuh?erm, nnt kita kabo ke dia ader org ckp muka dia cam nabil raja lawak... :))

Baby Tiger said...

adik ko main sport apa ek?

Ada Ayrissa said...

bola & takraw...

Khas Lysha said...

rajinnyer anak bujang ni menjaga anak sedara..
anyway congrats emy..