Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

23 April 2009

Kalo Dah Jodoh...



Ermmm...isu ini agak menarik utk diisi di blog usang ku ini. Benarlah bagai dikata, "KALO DAH JODOH X KEMANA..." Begitulah yg berlaku kepada pasangan pengantin baru ; Arni Nazira & Wan Mohd. Hazrie ini. Hubungan cinta yg terjalin satu ketika dulu bertaut kembali setelah terputus dipertengahan jalan. Fuh, cam touching pong ader baca cerita depa nih. W'pon Arni telah berkahwin dgn pilihan hatinya ketika itu iaitu Awie, siapa sangka kekasih yg dulunya dipuja kini menjadi miliknya jua. Itulah hikmah yg tersembunyi disebalik segala kejadian. Kuasa Allah itu tiada siapa mampu menghalangnya kan? Ingatkan, kalo dah berkahwin kali per-1 tu, dialah jodoh kita hingga ke akhir hayat. Tp siapa sangka siapa menduga (cam lirik lagu lakss) istana yg dibina roboh dilanda badai. Dan mereka juga tidak menyangka bahawa rupanya ader lagi jodoh buat mereka yg telah ditetapkan Allah. Syukurr Alhamdulillah... sbb masih ader insan yg sudi menjadikan Arni teman hidup dia (cun dan bergetah lg tuuuuu....ahakss).

Antara petikan akhbar :
Arni Nazira Anuar, 31, menamatkan zaman jandanya semalam apabila sah menjadi isteri kepada Wan Mohd. Hazrie Wan Mokhtar, 32, yang merupakan seorang kontraktor. Hazrie adalah kekasih zaman remaja Arni.

"Bukan tidak pernah bercinta dengan orang lain selepas Arni berkahwin dulu tetapi saya tidak ditakdirkan untuk berkahwin dengan orang lain,'' katanya ketika ditemui selepas majlis akad nikah itu.

Ingat Awie sorang jer ke leh dpt anak dara. Arni pong leh dpt anak teruna tau??? Kui3...apapon, semoga perkahwinan ke-2 bg Arni ini kekal bahagia hingga ke hujung nyawa. Kpd saudara Wan Mohd. Hazrie, hargailah si isteri sebaik mungkin yer? Terimalah baik dan buruk dia seadanya. Jgn t'lepas lg sudahhh....Hehehe...InsyaAllah.

12 comments:

Khas Lysha said...

pastu.. apa jd kalo dah jodoh???.. hmmm

Ada Ayrissa said...

isk...tersilap enter td...kuar pos kosong..
hahhh...tu br ader...kui3...

Mama Lyna said...

hi ada...cam kak ijan lagi tak..heheh...lawatler blog akak norizan1981.blogspot.com...jadik followers k

Ada Ayrissa said...

hye kak ijan..
heheeh...kome cam lg deme...
:P

ok, xchange link k...tq

annaleeya said...

salam ada.. akak slalu ziarah blog ada ni.. tu pun terjah kt blog arni, nisah @ az.. xpe kn? suke tgk blog ada, meriah jerk.. klu ada sudi singgah2 la blog akak erk!!! jadi followers k..
http://zue-oklatu.blogspot.com/

Ada Ayrissa said...

annaleeya : alah kak, terharunya kiter...huhu..tq ek kak, nnt kiter xchange link ek?

Khas Lysha said...

haa.. baru kuar citer dia.. ooo pasal arni rupanya.. moga jodoh diorg kekal ke hujung nyawa..

zieha said...

eeheee..dh dapat news arni tu dr email:)anyway arni look much preety as a lady bride, hopefully her marrige long last..amin!!

zino said...

semuga berbahagia...

mama danial said...

itulah takdir...
setakat awie tu...
arni tu lawa....
jauh beza ngan isteri awie........

arnirina said...

eh..name saya tu..hehehe..

masviona said...

comel pulak nmpk arni ngan imej skrang ni kan.....:)

dah jodoh ikan di laut asam didarat...dlm kuali bertemu jua...hiksss