Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

10 April 2009

TAG AGAIN & AGAIN FROM JUE & MAMA_AQISH


Tq very much for ur thought...Erm, hari Jumaat biasalahkan, weekend mood dah.. Hahaha...so rajinlah menyelesaikan segala tag2 ini. Jom hebohhhhhh :

1) Letakkan gambo anak anda. Kalo boleh mestilah gambo yg masih dlm wad maknanya, gambo anak hari pertama.

Huhu...sori guys, gambo Iris hari per-1 dah xder dlm simpanan pc ku ini. Gambo di bawah tu Iris dah blk umah Wan dia. Masa tu dah berumor 3-4 hari kalo x silap. Ader gambo 1st day tp with ayah...kecik sket sbb aku dah resize hari tu..


2) Letakkan butiran ini :

Nama penuh : Nur Ayrissa Binti Zairezal

Nama panggilan : Ayrissa/Iris/Arisya (utk mereka2 yg x reti nak pronouns "Ayrissa"..hehe)

Jantina : Perempuan

Tarikh lahir : 6 Februari 2008

Tempat lahir : HTAA, Kuantan

Berat lahir : 3.0 kg

Cara kelahiran : Induce + Normal. Alhamdulillah...

3) Last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nanti... dan KENAPA..?senang kan..?

Harapan seorg ibu kpd setiap anaknya mestilah menda yg baik2 kan? Mereka berharap agar anak yg dikandungnya selama lebih kurang 9 bulan itu menjadi anak yg solehah dan berjaya dlm apa jua bidang yg mereka ceburi. Begitu jugalah harapanku terhadap puteri sulungku itu. Mama harap agar Iris m'jadi anak yg solehah dan berguna kpd agama, keluarga, bangsa dan negara !!! InsyaAllah, kalo boleh mama & ayah nak Iris jd DOKTOR MATA, sesuai dgn namamu- Iris (yg b'maksud anak mata) Heheheh...sbb kalo Iris jd Doktor Mata, iris boleh pulihkan masalah penglihatan org ramai. Seksanya mama tgk org2 buta tu kan? Rabun pon dah seksa...Huhu...Tp kalo Iris lebih berminat ke bidang lain, mama & ayah xkan m'halang selagi tidak bertentangan dgn ajaran Islam. Be a gud gurl ya Iris... ;- )

So, aku pong nak tembak ar kaum2 ibu di bawah nih. Hehehe...Check it out :

^Diey^

Bett

^Masviona^

Kak Nisah

^Yayatt^
P/s : Alamak, lupaaaa...Hari ni anniversary mama & babah aku. Hepi annivesary to my beloved mama & babah. Moga kekal bahagia selamanya bersama anak2 mu dan cucumu itu...Luv u....

4 comments:

nisa shari said...

ha..slagi akak tak kije ni bleh la nk jwb tag scpt mungkin taw..nanti dah kije...jawapnye..berkurun lame..

nanti ai langsaikan okeyyy

Ada Ayrissa said...

hahahahah.....
its ok kak nisah..
tq

Mama_Aqish said...

TQ sudi jawab tag kiter

zino said...

macam jenis tag yg ada...