Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

30 April 2009

AWARD & TAG FROM CIK ARWEEN ~ I'M CUTE...Ahaksss


Peraturan nak jawab tag ni ialah :
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
- Tu kat atas tuuu...cutenya vespa tuh.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
- Cik Arween yg chomel bg award nih kat kome. Minah nih kwn kpd x-opismate aku dulu; Hajar...kami study kat poli dulu tp dia Poli PD, aku Poli Kuantan...(kan Cik Ween?)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
- aku anak tunggal pompuan dlm family. Iskkk...tp x taulah kot2 mak aku akan mengandungkan anak pompuan di usia hampir 50 nih. Ohhhh NOOOOOOOOOOOOOO !!!

- aku suka bersukan dan merupakan atlet SUKMA neg. Phg suatu ketika doluuuu...

- aku dah tawen dan ader anak sorang...tp masih ramai org ingat aku anak dara. Huhu...korang tertipu tipahhh....muahahaha

- aku suka melancong...destinasi seterusnya cam Langkawi jer sblm naik ke Cameron Highlands bln 12 nnt. InsyaAllah...

- penampilan dan gaya aku agak brutal dan sempoiiiiiiii...

- selain suka tido, aku jugak sukan makannn....nyum2...

- aku berbintang Capricorn dan besday aku sama dgn Hithrik Roshan & Mas Idayu (patutlah aku suka benor lagu dangdut Mas Idayu tuh...hahahaha. 100% cintakuuuuuuu....)

- aku suka membaca kalo ader waktu terluang. X kesah la novel ke, mag ke, semua aku layannnn...

- utk makluman semua, aku adalah anak jati Pahang. x taulah keturunan Tok Gajah ke, Mat Kilau ke, Tok Pat ke (Tok Pat tu bkn ke penghulu kg.???) Muehehehhehe...

- dan utk yg terakhir, aku suka pakai inai...pantang jumpa inai wehhh...nak2 skang ni ader inai segera tu kan, lg la senangnyerrr..Tingat lakss zaman kawen duluuuu... :P

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
- Cik Anim
- Diey Dejavu
- Puan Bett_dah
- Faiez
- Jue
- Kak Zue

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!
- Hehehe...x yah bgtauuu. Pandai2 la depa nnt... :P :P :P

4 comments:

zieha said...

tahniah 5 tahun keja dah dapat APC,k.zieha dah 9 tahun keja baru dapat APC..HUHUHU.Sekarang dah 12 tahun dah bekerja gan gov..rasa boring plak:(

Ada Dalina said...

huhu...mmg boring gak..tp xder pilihan...terpaksaaaaaaaa....janji terjamin...

zino said...

tag ni lah yg paling lomah den nak buek hehe

Khas Lysha said...

kita pyer kegemaran yg sama la.. makan n tido.. itulah perkara paling nikmat.. ekekekek :D