Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

17 April 2009

Setahun Sudah Ku Lewati...


- My twin... -

- Geng koir yg mmg sporting habiss.. -

- Geng futsal yg mmg the besttt... -

- She's like my sista... -

- PRISMA team the bombb... -

- Kakak2 ku yg terchenta a.k.a geng segossipan.. -

Pejam celik pejam celik dah setahun 10 hari aku bekerja kat sini. Begitu pantas masa berlalu dan dek kerana kebizian di opis ini jugaklah membuatkan aku hampir terlupa yang aku telah meninggalkan Putrajaya selama lebih 1 tahun. Huhu..rindunya hanya Tuhan yang tahu. Seperti yang aku khabarkan dulu, sistem bekerja kat sini x sama macam kat JPM dulu. Nak2 plak kat sini aku ditempatkan di Bahagian Perubatan di mana urusan seharian berhadapan dengan doktor2 yg sememangnya cara kerja mereka agak berlainan. Bagi aku, x kesah dgn siapa aku kena berkhidmat, yang penting aku dpt menjalankan segala tugas dengan baik dan lancar w'pon aku masih lg 'blur' dan masih dlm proses pembelajaran. Kadang tu, bila berdepan dgn tekanan kerja kat sini hati ni meronta utk kembali ke tempat lama. Seriousss...rasa rindu dgn keamanan dan ketenangan di sana tu begitu merentap jiwa selain hubungan kemesraan yg terjalin erat bersama rakan sekerja lg membuatkan aku dirundum rindu.

Tp. apakan daya...walau di mana jua aku berpijak dan berdiri, kenangan sepanjang berada di sana terpahat kukuh di kotak ingatan. Percayalah..begitu payah utk melupakan segala saat-saat yg tercipta. Bak kata pepatah " tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat mula2 aku memasuki alam pekerjaan.." Walau hati merasa sedih dan rindu, aku pasti segalanya ader hikmah yg telah ditetapkan. Semoga apa yg berlalu dan apa yg bakal aku hadapi sentiasa diberkati dan aku akan melaksanakan segala tugas yg telah dip'tanggungjawabkan sebaik mungkin. Begitu juga aku harapkan kepada kalian yg masih mengenali dan mengingati saat2 suka duka bersama aku semasa di Putrajaya dulu. Huhu...aku masih lg seperti dulu...rindu ini x pernah pudar !!! Terima kasih atas segala-galanya. Take care.....


Aku yg rindu :
(ADA)


P/s : Kpd yg tiada dlm gmbar, jgn kecik hati yer...aku rindu semuaaaanyaaa tau...

9 comments:

Baby Tiger said...

aku sentap jugak. aku nak gak dalam gambar. (walaupun tak seopis) hahahaha

zanariah zakaria said...

ada...
gambar yang atas tu cam real kembar ea...
hehehe

Ada Ayrissa said...

baby tiger : huhu..nnt aku letak lain ek...

zanariah : sama ke muka kitaorg zana??

miz_ain said...

huhu..memori terindah...

masviona said...

adda bab muka adda sama ngan kak yanti tuh kan....actually mmg pun masa mula2 kenal dulu mas selalu tertukar antara adda n kak yanti tau...seriyes nih

teringat diorg gak...w/pun kenal sekejap n tak lama....kak yanti ngan mulut bertih jagung dia tuh...kelakar...lin,jaja....hehehe...ramai lagi lah...:)

zino said...

minggu depan zino nak pindah ke putrajaya.. ooops bukan zino tapi angah yg nak pindah hehe.. zino tolong angkat barang je lah..

Khas Lysha said...

owh kerinduan yer,.. ;)
hepi wiken ada..

mama danial said...

adda:..akak rindu adda...best kan...huhuhh..Cik OBAA pun tertukar kita berdua...

mas: ko jahat..bukan bertih jagung ah..siput sedut...

豚骨拉麵Tiger said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社