Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

07 April 2009

TERUJA...

Hahaha...aku pong begitu teruja utk menuko layout spt. kwn2 yg lain. Erm..tp aku tetap x puas hati sbb masih belom dpt layout spt. yg aku inginkan. Huhu..xper..kena byk belajor lagi....

8 comments:

aTan and JuLies @ aYu said...

haaa.. mcm nie senang sikit baca :-)

@Z said...

kak az dari dulu lagi nak tukar layout tapi bangang..sampai sudah bekground itam je..huhu

**layout tu amek kat web mana?**

miz_ain said...

hahaha...banyak love ni...ni pun ok la da...

Ada Ayrissa said...

kat sini mcm2 jenis layout ader :

www.pyzam.com

Khas Lysha said...

wah... sudah tukar ka... ;)

Baby Tiger said...

haaa senang sikit aku nak baca!!

Ada Ayrissa said...

hahahahah...

ok2...

Diana Din said...

tema mesti kena ada lurve2...hehe