Mr. Zairezal's Family


~NAK BUAT SIDE INCOME, KLIK BANNER NI~

21 April 2009

Perdana Menteri M'sia Ke-6

- Sambutan di Kuantan baru2 ni... -
Sabtu lepas, aku meluangkan masa mewakili jabatan utk turut serta meraikan Majlis Sambutan YAB PM ke negeri Pahang. Erm...masa kat JPM dulu stp bulan time perhimpunan slalu gak lah ngadap muka brader nih. Tp bila dah bertuko blk negeri nih rasa teruja tu lain mcm sket. Ekekeke...Apapon sekalung tahniah diucapkan kpd Dato' Seri Najib Tun Razak atas perlantikan sbg Perdana Menteri M'sia yg ke-6. Walaupon mcm2 spekulasi dan tanggapan yg dilontarkan kpd beliau, kita sbg rakyat M'sia perlu memandangnya dr sudut yg positif. Segala kebenarannya hanya Allah saja yg tahu. Alah korang, apa nak kesah...kalo kat dunia terlepas, kat akhirat sori mori naik lori pon xkan lepas tauuu??? Apa jua propaganda politik atau peribadi biarlah mereka2 yg terlibat sahaja menyelesaikannya. Sbg rakyat M'sia, kita perlu memberi sokongan kpd pemimpin kita utk menerajui negara tercinta. Pada aku, asal mereka berjaya membawa M'sia ke persada dunia dan berjaya mengekalkan keamanan yg diperolehi itu sudah cukup menyenangkan hati. Asal anak2 kita nnt masih berpeluang menjalani hidup yg harmoni itu sudah cukup membahagiakan. Lontarkan saja jauh2 perangai atau sikap2 buruk para pemimpim negara. Buruk, baik, dosa, pahala dia yg tanggung sendiri. Allah Maha Mengetahui....Sapalah kita utk mengadili mereka kan???

Kpd. Tok Najib, kami harap anda akan lakukan yg terbaik utk negara tercinta ini. Majukan segala cabang ekonomi utk kesenangan cucu cicitmu nanti. Segala jasa2 yg akan anda taburi InsyaAllah akan dikenang jua. Tahniah kpd rakyat Pahang atas penganugerahkan PM itu. Moga negeri Pahang lebih membangun dan mungkin Kuantan plak akan jd bandaraya x lama lg (Jgn jd mcm Kuala T'ganu sudah, bandaraya.. tp COLA still x bg full) Hahahah.... Wish u best of luck Tok Najib !!!

5 comments:

Baby Tiger said...

wahhh sayang kau kat PM ek???

Ada Ayrissa said...

x la syg manaaaa...
hahahah..tp sbb dia PM kenala bodek kan..wakakakka..

aku lah arween said...

patriotik mehhh

hehehehehe

Khas Lysha said...

xpe ada bodek lebih2 lagi.. mana tau thn ni bonus berbulan2 kan,... he he he

Ada Ayrissa said...

arween : patriotik la sgttt..

khas lysha : betol betol betol...